Càpsula formativa “com dissenyar productes atractius i innovadors per al mercat”: idees clares per transformar projectes en realitats comercials

Els passats 18 i 19 de juny, l’espai LleidaJove va acollir la càpsula formativa “Com dissenyar productes atractius i innovadors per al mercat”, una proposta adreçada a persones emprenedores, professionals autònoms i empreses que volen fer un pas endavant en la creació de productes amb valor real per al mercat.

La formació, amb una durada de 6 hores, va ser impartida per Luis Francisco Casado, soci director de Marketing Gabinet, i va posar el focus en un dels grans reptes de qualsevol iniciativa empresarial: com fer que una idea es converteixi en un producte que sedueixi, aporti valor i sigui competitiu.

Durant les dues sessions es van treballar aspectes clau com:

  • el procés de disseny d’un producte,
  • les decisions estratègiques per fer-lo atractiu i innovador,
  • com diferenciar-lo de la competència,
  • i quines passes cal seguir per llançar-lo al mercat amb èxit.

També es va aprofundir en la metodologia del producte mínim viable, una eina fonamental per validar idees amb el mínim risc i el màxim aprenentatge.

La càpsula ha estat organitzada per la Regidoria de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Lleida, amb la col·laboració de la Regidoria de Joventut, Educació i Ocupació, i el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.

Aquest tipus de formacions s’emmarquen dins del compromís de l’Ajuntament de Lleida d’acompanyar i oferir eines útils a les persones emprenedores del nostre municipi.

Vols estar al dia de les properes càpsules formatives i activitats per fer créixer el teu projecte? Apunta’t al nostre butlletí de notícies a través d’aquest formulari.

Ajuda’ns a construir un ecosistema emprenedor fort i innovador.