Una quinzena de persones van participar els dies 6 i 8 d’octubre en la formació “com aplicar el màrqueting digital al teu negoci”, una activitat centrada en el màrqueting digital com a eina imprescindible per impulsar projectes i empreses en l’entorn actual.
El curs, conduït per Luis Francisco Casado, soci director de Marketing Gabinet, va combinar continguts teòrics i pràctics per ajudar les persones participants a millorar la seva presència digital i a desenvolupar estratègies efectives de comunicació online.
Durant les dues sessions, de tres hores cadascuna, es van abordar temes clau com el SEO, la gestió de xarxes socials, l’email màrqueting, el contingut web, la publicitat digital i la metodologia Inbound Marketing, amb l’objectiu d’oferir eines concretes que ajudin les empreses a millorar la seva visibilitat, connectar amb el públic i optimitzar les seves accions comercials.
Aquesta formació, adreçada a persones emprenedores, empreses de recent creació o consolidades, autònoms i professionals, forma part del cicle de tallers impulsats per l’Ajuntament de Lleida amb el suport del departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya per fomentar la competitivitat i la innovació en el teixit empresarial local.
Tot i que el curs es va desenvolupar en format en línia, la participació va ser activa i va despertar interès entre les persones assistents, que van valorar molt positivament els continguts i la seva aplicabilitat directa al dia a dia professional.