
El 9 d’abril s’ha dut a terme la formació en línia “Innovar en el model de negoci. Casos i estratègies a través de la transformació digital i l’economia circular” amb una participació de 16 persones.
Aquesta càpsula formativa de 4 hores ha estat impartida per Jordi Puigdellívol de SHERPA.cat i, s’ha adreçat a persones amb projectes emprenedors, empreses de recent creació o consolidades, autònoms i professionals amb inquietud per innovar.
La formació ha estat realitzada amb l’objectiu d’inspirar a les persones emprenedores i empreses a innovar en el seu model de negoci, aportant estratègies i casos de referència, a més dels conceptes clau d’aquest tema a fi que les persones assistents pugin cercar noves formes d’oferir valor i guanyar avantatge competitiu.
Ha estat organitzada per la Regidoria de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Lleida i compta amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.
Per estar informat sobre formacions futures i altres notícies d’interès, pot apuntar-se al butlletí de notícies a través d’aquest formulari.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.