L’enLLEIDA’t 2025 reuneix mig centenar de persones emprenedores

L’alcalde, Fèlix Larrosa, afirma que trobades empresarials com aquesta serveixen per “impulsar el talent, les idees i la creativitat

Mig centenar de persones emprenedores, treballadores autònomes, pimes, centres de recerca i start-ups han participat avui en la quarta edició de l’enLLEIDA’t, que ha tingut lloc al Cafè del Teatre de l’Escorxador i que ha comptat amb la presència de l’alcalde, Fèlix Larrosa. També hi ha assistit la regidora Neus Caufapé.

El paer en cap ha donat la benvinguda als participants i els ha agraït les iniciatives empresarials, assegurant que “la ciutat es fa gran quan sorgeixen projectes en aquests espais”, on es generen “xarxes”. En aquest sentit, ha reafirmat el compromís de la Paeria d’”impulsar el talent, les idees i la creativitat” per “avançar en una ciutat amb més oportunitats” i que està en “transformació”.

En la primera part de la trobada, la metgessa, empresària i mentora en vendes Rosa Montaña ha dirigit una dinàmica de networking i la xerrada “Vens o pidoles? Claus per fer créixer el teu negoci”. En la segona part de l’activitat, els participants han pogut compartir projectes i intercanviar targetes de visita amb l’objectiu de promoure futures sinergies i col·laboracions.

La trobada empresarial és anual i és una oportunitat perquè els membres del grup de Linkedin enLLEIDA’t, impulsat per la Regidoria de Promoció de la Ciutat, puguin trobar-se personalment i relacionar-se amb altres professionals.

L’organitza conjuntament l’Ajuntament de Lleida, la Cambra de Comerç de Lleida, JCI Lleida, Pimec Lleida, Ap!Lleida, Empresa Familiar Lleida, COELL, Parc Agrobiotech Lleida, amb el suport de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i el departament d’Empresa i Treball de la Generalitat.

Càpsula formativa

D’altra banda, la Regidoria de Promoció de la Ciutat ha organitzat la càpsula formativa Com dissenyar productes atractius i innovadors per al mercat, per als dies 18 i el 19 de juny, a càrrec de Luis Francisco Casado, soci director de Marketing Gabinet. La formació té una durada total de 6 hores distribuïdes en 2 sessions i tindrà lloc a Lleida Jove (C/ La Palma, 6 – 10).

L’activitat és gratuïta, però hi ha places limitades, per això cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç fins al 16 de juny.

Està adreçada a persones amb projectes emprenedors, empreses de recent creació o consolidades, autònoms i professionals.
La formació vol incentivar que tota empresa faci una proposta comercial atractiva, diferent i competitiva que permeti ser coneguda i reconeguda pels clients i que el producte ofert ocupi una posició destacada en el mercat. En aquest sentit, el disseny del producte és fonamental a l’hora de definir les principals línies estratègiques de l’empresa.
A través d’aquesta formació es vol donar a conèixer com es dissenya un producte, quines decisions s’han de prendre perquè sigui atractiu i innovador, com diferenciar-lo, quins aspectes estratègics s’han de treballar per llançar-lo al mercat eficaçment i la tècnica del producte mínim viable.